Sandėlio valdymas

Sandėlių valdymas padeda maksimaliai sumažinti išlaidas sandėliavimui bei leidžia užtikrinti sklandų ir patogų užsakymų įvykdymą iki sutartų terminų pabaigos. Sandėlių valdymas apima visų duomenų, susijusių su atsargų judėjimu registravimą, susijusių dokumentų įtraukimąbei saugojimą.

Sandėlio valdymo programa suderina visas šias funkcines savybes su įvairiomis išmaniosiomis technologijomis, kad sandėlio duomenys būtų atnaujinami nuolat ir tai būtų daroma sklandžiai bei operatyviai. Kaskart, dienos pabaigoje skaičiuoti atsargas bei prekes gali būti varginanti užduotis, todėl dažniausiai nuskenuojamos arba užregistruojamos išvežamos prekės ir sistema automatiškai pakoreguoja likučius bei kiekius. Šios sistemos yra pritaikomos įvairaus dydžio bei talpos sandėliams, todėl tiek smulkesni, tiek milžiniško dydžio sandėlius valdantys juridiniai ar privatūs asmenys gali įsirengti tokią programą.

Jos pagalba išspręsite labai daug problemų, kurios kyla sandėliuojant. Dažnai klientus erzina tiekėjo atsakymas: „turime patikrinti sandėlį, perskambinsime kai žinosime“, jie mano, kad tiekėjai turėtų nuolat turėti prie savęs informaciją apie sandėlio turinį. Tą galima padaryti įsirengus sandėlio valdymo programą, į kurią įvesti duomenys nuolat atsinaujins. Taip savo klientams galėsite pateikti atsakymus iškart, negaišite nei jų, nei savo brangaus laiko.

Galų gale, suderinus tokią sistemą su e-parduotuve gali būti sukurtas labai operatyvus bei puikus prekybos sistemų junginys, kuris tikrai užtikrins maksimalų pelningumą. Visad matysite, kad atsargos baiginėjasi, galėsite užsisakyti papildymą, o situacijai pasikeitus ir atsargoms pasipildžius galėsite iškart informuoti savo klientus.

Sistema taip pat parūpina automatinę dokumentaciją, kad nepamirštumėte, o automatinė likučių peržiūra bei inventorizacija padės visad jausti apčiuopiamą savo sandėlio(-ių) pulsą.

www.000webhost.com